ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ

  • Людмила Середницька Вінницький торговельно-економічний інститут, Державний торговельно-економічний університет https://orcid.org/0000-0002-7730-0963
  • Тетяна Павлюк Вінницький торговельно-економічний інститут, Державний торговельно-економічний університет https://orcid.org/0000-0001-5300-3588
Ключові слова: комунікація, стратегія, критерії, показники, стратегічне управління, суб’єкти господарювання, ефективність

Анотація

Стаття присвячена дослідженню методів формування комунікаційної стратегії в маркетингу значенню цих методів для сучасних підприємств та організацій. Маркетингові комунікації – це взаємодія між суб'єктами маркетингової системи, що дозволяє узгоджувати та приймати рішення щодо маркетингових дій. Для розкриття цієї теми ми провели дослідження соціально-економічного характеру та дослідили формування комунікаційної стратегії. В різних аспектах: зокрема у філософському, дослідили сучасні технології формування разом із факторами впливу зовнішнього середовища та проаналізували наукові джерела. У ході проведення роботи окреслено внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на формування стратегій комунікації. Також наведено приклади застосування сучасних та нестандартних методів формування комунікаційної стратегії у міжнародній практиці.

Посилання

Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. Тернопіль : Карт-бланш, 2006. 275 с.URL: https://bit.ly/3LesLpw (дата звернення: 14.03.2024).

Карпенко Н. В. Яловега Н. В. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : монографія. Полтава : ПУЕТ, 2012. 278 с.URL: https://core.ac.uk/download/pdf/300240211.pdf (дата звернення: 14.03.2024).

Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації. Формування ринкової економіки : Зб. наук. Пр.– Спец. вип. Маркетинг: теорія і практика.Київ : КНЕУ, 2009. С. 548–559.URL: https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22124 (дата звернення: 14.03.2024).

Балабанова Л. В., Крутушкіна О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями : монографія. Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. 179 с. URL:http://surl.li/gpogp (дата звернення: 14.03.2024).

Кузик О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах. Стратегія економічного розвитку України. 2014. № 34. С. 130–135. URL:https://is.gd/Tg7eAa (дата звернення: 14.03.2024).

Мозгова Г. В., Бойко Ю. А. Інноваційне управління зовнішньоекономічною діяльністю сільськогосподарських підприємств. Проблеми системного підходу в економіці. 2018. № 6С. 109-115. URL:http://psae-jrnl.nau.in.ua/journal/6_68_2018_ukr/17.pdf (дата звернення: 14.03.2024).

СайтКернел.URL:https://www.kernel.ua/ua/ (дата звернення: 14.03.2024).

Жураківська К. А., Дергачова Г.М., Стадніченко В.В.Стратегічне управління міжнародною діяльністюпідприємства в умовах євроінтеграції : конспект лекцій. Київ : КПІ, 2019. 130 с. (дата звернення: 14.03.2024).

Примак Т. О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку : навч. посіб. Київ : МАУП, 2003. 200 с. (дата звернення: 14.03.2024).

Проценко О.В. Формування системи маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку. Економічний аналіз. Тернопіль : ТНЕУ, 2012. 116 с. URL:https://bit.ly/41Ax6tS (дата звернення: 14.03.2024).

Bratko O.S. (2006) Marketynhova polityka komunikatsii [Marketing policy of communications]: navch. posib. [training. manual]. Ternopil : Kart-blansh. 275 p. (in Ukrainian)

Karpenko N. V. Yaloveha N. V. (2012) Kompleks marketynhovykh komunikatsii u stratehichnomu upravlinni marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva [The complex of marketing communications in the strategic management of the marketing activities of the enterprise]: monohrafiia [monograph]. Poltava : PUET. 278 p. (in Ukrainian)

Prymak T. O. (2009) Marketynhovi komunikatsiini stratehii: kompleksnyi pidkhid do yikh klasyfikatsii [Marketing communication strategies: a comprehensive approach to their classification] Formuvannia rynkovoi ekonomiky : Zb. nauk. Pr.– Spets. vyp. Marketynh: teoriia i praktyka. pp. 548–559.

Balabanova L. V., Krutushkina O. V. (2012) Stratehichne upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy [Strategic management of marketing communications]: monohrafiia [monograph]. Donetsk : DonNUET. 179 p. (in Ukrainian)

Kuzyk O. V. (2014) Stratehichne upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na suchasnykh pidpryiemstvakh [Strategic management of marketing communications at modern enterprises. Strategy of economic development of Ukraine]. Stratehiia ekonomichnoho rozvytku Ukrainy, no 34, pp. 130–135.

Mozghova H. V., Boiko Yu. A. (2018) Innovatsiine upravlinnia zovnishnoekonomichnoiu diialnistiu silskohospodarskykh pidpryiemstv [Innovative management of foreign economic activity of agricultural enterprises]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi, no 6, pp. 109–115.

Sait Kernel [Site Kernel]. Available at : https://www.kernel.ua/ua/ (accessed March 14, 2024).

Zhurakivska K. A., Derhachova H.M., Stadnichenko V.V. (2019) Stratehichne upravlinnia mizhnarodnoiu diialnistiupidpryiemstva v umovakh yevrointehratsii [Strategic management of international activities of enterprises in the conditions of European integration]: konspekt lektsii [lecture notes]. Kyiv : KPI. 130 p. (in Ukrainian)

Prymak T. O. (2003) Marketynhovi komunikatsii na suchasnomu rynku [Marketing communications on the modern market]: navch. posib [training. manual]. Kyiv : MAUP. 200 p. (in Ukrainian)

Protsenko O.V. (2012) Formuvannia systemy marketynhovykh komunikatsii na zarubizhnomu rynku [Formation of the system of marketing communications in the foreign market] Ekonomichnyi analiz. 116 p. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 6
Опубліковано
2024-02-27
Як цитувати
Середницька, Л., & Павлюк, Т. (2024). ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-83
Розділ
ЕКОНОМІКА