УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Ключові слова: маркетингова діяльність, конкурентоспроможність, дослідження, стратегія, споживач, продукт, ринок

Анотація

Наукова стаття присвячена вивченню та аналізу важливості удосконалення маркетингової діяльності в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Стаття розглядає сучасний стан маркетингу на підприємствах, ідентифікує основні проблеми та виклики, з якими вони стикаються, і аналізує фактори, що впливають на конкурентоспроможність через маркетингові стратегії. Досліджуються різні стратегії та інструменти, які можуть бути використані для підвищення ефективності маркетингової діяльності та збільшення конкурентних переваг підприємства. Розглядається важливість дослідження та аналізу ринку для отримання глибшого розуміння потреб і побажань споживачів, що дозволить підприємствам адаптувати свої стратегії до змін у споживчому попиті. Ця стаття має на меті сприяти розумінню важливості маркетингової діяльності для підприємств у сучасному конкурентному середовищі та розгляд їх ефективності на реальному прикладі.

Посилання

Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 347 с.

Коноплянникова М. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 17. С. 332–336.

Ларка Л. Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. № 1. С. 80–84. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-10 (дата звернення 08.03.2024)

Савченко С.М. Методологічні основи дослідження конкурентоспроможності підприємств. Ефективна економіка. 2019. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/54.pdf (дата звернення 08.03.2024)

Пронько Л.М., Токар К.С. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2022. № 4. URL.: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/4_2022/75.pdf (дата звернення 08.03.2024)

Абрамович І. А. Маркетингова діяльність підприємства та контроль за її проведенням. Агросвіт. 2020. № 10. С. 52–56. URL: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2923 (дата звернення 08.03.2024)

Лазоренко Л.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства. «Економіка. Менеджмент. Бізнес.» 2019. № 3(29). URL: https://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2214/2113 (дата звернення 11.03.2024)

Волкова М.В. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Глобальні та національні економічні проблеми. 2017. № 16. С. 281–286.

Іванечко Н., Борисова Т., Процишин Ю. Маркетинг. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с.

Носань Н. Інноваційні маркетингові стратегії сучасного українського підприємства. Економіка та суспільство. 2024. (59). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-106 (дата звернення 12.03.2024)

Senyshyn O. S., Kryveshko O. V. (2020). Marketynh. [Marketing]. Lviv: LNU imeni Ivana Franka, 347 p. (in Ukrainian)

Konoplyannikova M. (2017). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu: poniattia, pryntsypy, pidkhody. [Management of marketing activities: concepts, principles, approaches]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. vol. 17, pp. 332–336 (in Ukrainian)

Larka L. (2023). Marketynhovi doslidzhennia yak informatsiina osnova diahnostyky marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva. [Marketing research as an informational basis for diagnosing the marketing activity of an enterprise]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. vol. 1. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-10 (accessed March 8, 2024)

Savchenko S. M. (2019). Metodolohichni osnovy doslidzhennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv. [Methodological foundations of research on the competitiveness of enterprises]. Efektyvna ekonomika. vol. 6. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/54.pdf (accessed March 8, 2024)

Pronko L. M., Tokar K. S. (2022). Marketynhova stratehiia u formuvanni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. [Marketing strategy in the formation of the competitiveness of the enterprise]. Efektyvna ekonomika. Vol. 4. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/4_2022/75.pdf (accessed March 8, 2024)

Abramovych I. A. (2020). Marketynhova diialnist pidpryiemstva ta kontrol za yii provedenniam. [Marketing activity of the enterprise and control over its implementation]. Ahrosvit. vol. 10, pp. 52–56. Available at: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2923 (accessed March 8, 2024)

Lazorenko L. V. (2019). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva. [Management of marketing activities of the enterprise]. «Ekonomika. Menedzhment. Biznes.». Vol. 3(29). Available at: https://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2214/2113 (accessed March 11, 2024)

Volkova M. V. (2017). Napriamky vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva. [Directions for improving the company's marketing activities]. Hlobalni ta natsionalni ekonomichni problemy. vol. 16. pp. 281–286 (in Ukrainian)

Ivanechko N., Borysova T., Protsyshyn Yu. (2021). Marketynh. [Marketing]. Ternopil: ZUNU, 180 p. (in Ukrainian)

Nosan N. (2024). Innovatsiini marketynhovi stratehii suchasnoho ukrainskoho pidpryiemstva. [Innovative marketing strategies of modern Ukrainian enterprises]. Ekonomika ta suspilstvo. (59). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-106 (accessed March 12, 2024)

Переглядів статті: 8
Завантажень PDF: 9
Опубліковано
2024-02-27
Як цитувати
Білоус, С., & Калита, Н. (2024). УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-75
Розділ
МАРКЕТИНГ