УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СЕРВІСУ ТА ПОСЛУГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

Ключові слова: сфера гостинності, готельно-ресторанний бізнес, розвиток, управління якістю, ресурси, послуги, сервіс

Анотація

Актуальність дослідження обумовлена нагальністю проблем управління якістю ресурсного забезпечення, сервісу та послуг у ресторанному бізнесі. Стаття спрямована на дослідження теоретичних і практичних аспектів забезпечення конкурентоспроможності підприємницьких структур на ринку ресторанного бізнесу. У статті розглянуто два підходи до вивчення потреб клієнтів ресторану: перший підхід враховує аспекти соціально-економічних факторів, другий підхід – поведінковий, який полягає у вивченні суб’єктивних форм прояву законів розвитку потреб. У статті доведено ефективність методики формування оптимального асортименту та ціни за допомогою економіко-математичних моделей. Стаття слугує важливим внеском у розуміння та вирішення проблем сучасного процесу обслуговування та може послужити основою для стратегічної розробки нових концепцій розвитку.

Посилання

Міценко Н., Воронко Н., Боднарюк В., Кабаці Б. Бізнес-аналітика як стратегічний ресурс розвитку та реалізації потенціалу підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2022. №6(2). С. 129–135.

Turetken O., Jethefer S., Ozkan B. Internal audit effectiveness: operationalization and influencing factors. Managerial Auditing Journal. 2020. Vol. 35. №. 2. Р. 238–271.

Bedradina G., Nezdoyminov S. Measuring quality of the tourism product in the tour operator business. Montenegrin Journal of Economics. 2019. Vol. 15. N. 2. P. 81–93. DOI https://doi.org/10.14254/1800-5845/2019.15-2.7

Schnegg M., Möller K. Strategies for data analytics projects in business performance forecasting: a field study. Journal of Management Control. 2022. №33. С. 241–271.

Шинкаренко В., Шинкаренко Л. Використання математичних методів для оптимізації туристичного продукту. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2016. № 20. С. 104–108.

Markowitz H. Foundations of Portfolio Theory. Journal of Finance. 1991. Vol. 46. Issue 2. P.469–477. URL; http://www.e-m-h.org/Mark91.pdf (дата звернення 12.03.2024).

Micenko N., Voronko N., Bodnaryuk V., Kabaci B. (2022). Biznes-analityka yak stratehichnyy̆ resurs rozvytku ta realizatsiï potentsialu pidpryiemstva [Business analytics as strategic resources for the development and implementation of core expertise.] Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu, vol.6(2), pp.129–135 [Іn Ukrainian].

Turetken, O & Jethefer S & Ozkan B. (2022). Internal audit effectiveness: operationalization and influencing factors. Managerial Auditing Journal, vol. 35, 2, P.238–271.

Bedradina, G. & Nezdoyminov, S. (2019). Measuring quality of the tourism product in the tour operator business. Montenegrin Journal of Economics. Vol. 15, no.2. P.81–93. DOI https://doi.org/10.14254/1800-5845/2019.15-2.7

Schnegg M., Möller K. (2022). Strategies for data analytics projects in business performance forecasting: a field study. Journal of Management Control, 33, 241–271.

Shynkarenko, V. & Shynkarenko, L. (2016). Vykorystannia matematychnykh metodiv dlia optymizatsii turystychnoho produktu [Use of mathematical methods to optimize the tourist product.] Naukovyy visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. Vol.20. pp.104–108. [In Ukrainian].

Markowitz, H. (1991). Foundations of Portfolio Theory. Journal of Finance. Vol.46, 2, P. 469–477. Retried from http://www.e-m-h.org/Mark91.pdf

Переглядів статті: 1
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2024-02-27
Як цитувати
Колесник , В., Полупан, В., & Пенкін, А. (2024). УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СЕРВІСУ ТА ПОСЛУГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. Економіка та суспільство, (60). вилучено із http://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3633
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА