АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ В МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ

Ключові слова: інтернет-маркетинг, підприємства аграрного сектору, конкурентоспроможність, інструменти інтернет-маркетингу, веб-сайт, соціальні мережі, електронна комерція, маркетингова діяльність аграрних підприємств, стратегії інтернет-маркетингу, Digital-аналітика, веб-аналітика, Post-click аналіз, Post-view аналіз

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ефективності застосування інструментів інтернет-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємств аграрного сектору. Метою дослідження є оцінка впливу інтернет-маркетингу на підвищення конкурентоспроможності та розвиток аграрних підприємств. Для досягнення цієї мети використовується аналіз практики застосування різних інструментів інтернет-маркетингу, таких як веб-сайти, соціальні медіа, електронна комерція тощо, у маркетинговій стратегії підприємств аграрного сектору. Результати дослідження показали, що ефективне використання інтернет-маркетингу сприяє збільшенню обсягів продажів, покращенню сприйняття бренду, залученню нових клієнтів та збільшенню рентабельності підприємств аграрного сектору. Наукова новизна дослідження полягає в аналізі конкретних випадків успішного впровадження інтернет-маркетингових стратегій в аграрних підприємствах та виявленні ключових факторів, що впливають на їх ефективність. Практична значущість полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані керівництвом аграрних підприємств для розробки та впровадження ефективних інтернет-маркетингових стратегій. Підприємства можуть скористатися рекомендаціями, що випливають з цього дослідження, для підвищення своєї конкурентоспроможності та зайняття стабільної позиції на ринку. Перспективи подальших досліджень включають більш глибокий аналіз конкретних інтернет-маркетингових стратегій, порівняння їх ефективності на різних сегментах аграрного ринку, а також дослідження впливу новітніх технологій на розвиток інтернет-маркетингу в аграрному секторі.

Посилання

Семенда Д.К., Семенда О.В. Впровадження цифрового маркетингу на підприємствах агропромислового комплексу України. Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». Електронний ресурс. Режим доступу: https://lib.udau.edu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/20e7567f-d439-425b-9be2-0dcad618bf9a/content.

Колотова Н.Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 3. Електронний ресурс. Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Ілляшенко С. М. (2011). Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. № 4(2), С. 64–74.

Продукти та рішення. Бізнес-аналітика. Електронний ресурс. URL: http://ivmar.com.ua/biznes-analitika

Основи Веб Аналітики. Web Analytics Basics. Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.usability.gov/what-andwhy/web-analytics.html

Все про Веб Аналітику. Web Analytics. Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.techtarget.com/searchbusinessanalytics/definition/Web-analytics

Цілісний аналіз медійної реклами [Електронний ресурс]. Вікіпедія: вільна енциклопедія. Електронний ресурс. Режим доступу: https://ua.wikipedia.org/wiki.

AdRiver – система управління інтернет-рекламою. AdRiver. Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.adriver.ua

Капустіна Л.М., Мосунов І.Д. (2015). Інтернет-маркетинг. Теорія і практика просування бренду в мережі. С. 56,28,29

Semenda D.K., Semenda O.V. Vprovadzhennia tsyfrovoho marketynhu na pidpryiemstvakh ahropromyslovoho kompleksu Ukrainy [Implementation of digital marketing at enterprises of the agro-industrial complex of Ukraine]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Hraal nauky» - International Scientific Journal "Grail of Science". Elektronnyi resurs. Rezhym dostupu: https://lib.udau.edu.ua:8443/server/api/ core/bitstreams/20e7567f-d439-425b-9be2-0dcad618bf9a/content.

Kolotova N.B. Novi instrumenty marketynhu vidnosyn innovatsiinykh proektiv mashynobudivnykh pidpryiemstv: kraudsorsynh i kraudfandinh [New tools of marketing relations of innovative projects of machine-building enterprises: crowdsourcing and crowdfunding]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and innovation management. 2015. № 3. Elektronnyi resurs. Rezhym dostupu: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Illiashenko S. M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia internet-tekhnolohii u marketynhu [Modern trends in the use of Internet technologies in marketing]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and innovation management. № 4(2), рр. 64–74.

Produkty ta rishennia. Biznes-analityka. Elektronnyi resurs [Products and solutions. Business analytics. Electronic resource.]. URL: http://ivmar.com.ua/biznes-analitika

Osnovy Veb Analityky. Web Analytics Basics [Basics of Web Analytics. Web Analytics Basics]. Elektronnyi resurs. Rezhym dostupu: https://www.usability.gov/what-andwhy/web-analytics.html

Vse pro Veb Analityku. Web Analytics. Elektronnyi resurs [All about Web Analytics. Web Analytics]. Rezhym dostupu: https://www.techtarget.com/searchbusinessanalytics/definition/Web-analytics

Tsilisnyi analiz mediinoi reklamy [All about Web Analytics. Web Analytics] resurs]. Vikipediia: vilna entsyklopediia. Elektronnyi resurs. Rezhym dostupu: https://ua.wikipedia.org/wiki.

AdRiver – systema upravlinnia internet-reklamoiu [AdRiver is an Internet advertising management system]. AdRiver. Elektronnyi resurs. Rezhym dostupu: http://www.adriver.ua

Kapustina L.M., Mosunov I.D. (2015). Internet-marketynh. Teoriia i praktyka prosuvannia brendu v merezhi [Internet marketing. Theory and practice of brand promotion in the network]. S. 56,28,29

Переглядів статті: 5
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-02-27
Як цитувати
Резнік , Н., & Луцій, О. (2024). АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ В МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-145
Розділ
МАРКЕТИНГ