ВИКОРИСТАННЯ DIGITAL-ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО СЕГМЕНТУ)

Ключові слова: готельно-туристична сфера, цифрова економіка, digital інструменти, штучний інтелект

Анотація

В цій статті розглянуто роль та функції готельних технологій, аналізуються технології, які готелі використовують протягом всього циклу гостя. Технологічні концепції включають використання штучного інтелекту, крім того обговорюється переосмислення обслуговування, яке розвивається завдяки використанню технологій, та очікувані зміни в робочій силі (кількість працівників, ролі та необхідні навички). Також розглянуто роль обслуговування гостей та як технології переосмислюють обслуговування та концепції обслуговування для готелів. Підкреслено, як швидкість впровадження технологій відрізняється в готельній індустрії. Нарешті, розглядаються сучасні технології та прогнози на майбутнє.

Посилання

Бей Г. В. Стратегічні та тактичні питання успішної трансформації бізнесу в умовах нової цифрової реальності. Економіка і організація управління. 2020. № 4. С. 260– 270.

Круп’яник А. Цифрова економіка України: основні фактори розвитку. URL: https://voxukraine.org/tsyfrova-ekonomika-ukrayiny-osnovni-faktory-rozvytku (дата звернення: 26.03.2024).

Пиріг С. Digital transformation of business in context of Ukraine digital competitiveness. Економічний форум.2023. № 3. С. 134– 140.

Фурдак М. М. Шляхи розвитку туристичної галузі України в умовах викликів. Причорноморські економічні студії. 2020. № 3 (20). С. 134—142.

Щербакова Н. О. Стан туристичної галузі України та процес її відтворення в післявоєнний період. Економіка та суспільство. № 39 (2022). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/39.

Юрченко О.А., Чернишова О.О., Стойка І.І. Digital-трансформація бізнесу в умовах війни. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1464/1409 (дата звернення: 26.03.2024).

Якименко-Терещенко Н., Корюгін А., Бикова М. Перспективи відновлення економічного потенціалу суб’єктів індустрії туризму і гостинності в Україні. Економіка та суспільство. № 35 (2022). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-35-40.

Ratynskyi V., Tymoshyk N., Sherstiuk R. Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2021. vol. 4. № 13, pp. 112–123.

UNWTO World Tourism Barometer and Statistical Annex, July 2021. UNWTO. URL: https://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometereng.2021.19.1.4 (дата звернення: 26.03.2024).

Bey H. V. (2020) Stratehichni ta taktychni pytannya uspishnoyi transformatsiyi biznesu v umovakh novoyi tsyfrovoyi realʹnosti [Strategic and tactical issues of successful business transformation in the conditions of the new digital reality]. Ekonomika i orhanizatsiya upravlinnya–Economics and management organization. pp. 260 –270. (in Ukrainian)

Krup’yanyk A. (2023) Tsyfrova ekonomika Ukrayiny: osnovni faktory rozvytku [Digital economy of Ukraine: main development factors]. Available at: https://voxukraine.org/tsyfrova-ekonomika-ukrayiny-osnovni-faktory-roz-vytku (accessed March, 26, 2024).

Pyrih S. (2023) Digital transformation of business in context of Ukraine digital competitiveness. Ekonomichnyy forum–Economic Forum. pp. 134– 140.

Furdak M. M. (2020), "Ways of development of the tourist industry of Ukraine in the conditions of chal-lenges", Prychornomors'ki ekonomichni studii, vol. 3 (20), pp. 134–142.13.

Shcherbakova N. O. (2022) Stan turystychnoi haluzi Ukrainy ta protses yii vidtvorennia v pisliavoiennyi period [The state of the tourist industry of Ukraine and the process of its reproduction in the post-war period]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, 39. Available at:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/39. (in Ukrainian)

Yurchenko O. A., Chernyshova O. O., Stoyka I. I. (2022). Digital-transformatsiya biznesu v umovakh viyny[Digital transformation of business in war conditions]. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/jour-nal/article/view/1464/1409 (accessed March, 26, 2024).

Yakymenko-Tereshchenko N., Koriuhin A. & Bykova M. (2022) Perspektyvy vidnovlennia ekonomichnoho potentsialu sub’iektiv industrii turyzmu i hostynnosti v Ukraini [Prospects for restoring the economic potential of tourism and hospitality industry entities in Ukraine]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society. 35. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-35-40. (in Ukrainian)

Ratynskyi V., Tymoshyk N., Sherstiuk R. Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2021. vol. 4. № 13, pp. 112–123.

UNWTO World Tourism Barometer and Statistical Annex, July 2021. UNWTO. Available at: https://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometereng.2021.19.1.4.

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-02-27
Як цитувати
Ратинський , В., Шевелюк, М., & Галицька, І. (2024). ВИКОРИСТАННЯ DIGITAL-ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО СЕГМЕНТУ). Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-143
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА